Tolózár, saválló késtolózár
Gumizárású tolózár, fémzárású tolózár, késtolózár, acél tolózár, saválló tolózár, tolózár hajtóművel, Petz tolózár.
A Szállítói ajánlatokban vagy javaslatokban szereplő termékek megfelelőségének ellenőrzése, hogy az adott körülmények között használható-e, a Vevő kötelezettsége és felelőssége. A tolózárak az épületgépészet, közműépítés, vegyipar, olajipar (petrolkémiai ipar) kedvelt szerelvénye. Raktáron lévő tolózárak:Raktári gumizárású tolózár:
A fenti tolózárakat ivóvízre, szennyvízre építik be. (A gumizárású tolózáraknál a fentiekben nem szereplő méreteket megrendelésre szállítjuk. Továbbá megrendelésre teljesítjük a gumizárású gáztolózárakat is. A tolózárak kérhetők kézikerékkel ha szabadba vagy aknába kerül beépítésre, beépítési készlettel ha földbe kerül, illetve rendelhető hajtóművel.)
Raktári fémzárású tolózár:
(Általában fűtési célra kerül beépítésre.)
Raktári öntvény házas késtolózár:
Raktári saválló késtolózár:
Raktári Petz tolózár:
A fentieken kivül megrendelésre szállítjuk még az acél tolózárakat, melyek magasabb nyomás – és hőmérséklet értékekre alkalmasak. (Olajiparban, vegyiparban, távvezetékeknél stb.)
A honlapon lévő további elzáró szerelvények:Karimás laposházú tolózár F 4 beépítési hossza:
Tolózár, saválló tolózár csavar szükséglete:
Karimás kötés részleteket lásd itt: http://www.wellkft.hu/karima_17.html
Tolózár választék:
Késtolózár választék:
GUMIÉKZÁRÁSÚ TOLÓZÁR ÖNTÖTTVASBÓL, BELÜLFEKVŐ ORSÓMENETTELA TOLÓZÁR MŰSZAKI JELLEMZŐI:
Erőteljesre méretezett, extrém üzemi igénybevételek figyelembevételével tervezett konstrukció. A szerelési mostoha körülményeket, a csővezetéki mechanikai terheléseket elsősorban a ház viseli, kialakítása ezeknek megfelelő. A felsőrész zárt szerkezet, a belső túlnyomást és az orsó záró erő terhelését veszi fel. A házhoz hasonlóan erősre méretezett. Belső kulcsnyílású csavarokkal – gumitömítés közbeiktatásával- csatlakozik a házhoz. A tolózár záró eleme az ék, a házban kiképezett váll és íves záró felületeken zár. Az ék záró felületein a fémfelületre vulkanizált gumiréteg van. A gumiréteg keménysége: 60 – 70 shA°. A fedéltömítés a ház és a felsőrész közötti munkalécet, az ”O” gyűrűk a tömszelence külső átmérőjét tömítik. A felső tömítőgyűrű védi az orsót és az ”O” gyűrűket a külső szennyeződés ellen, az alsó tömítőgyűrű nyitott ék állásban visszatömít és ezzel a tömszelence tömítést tehermentesíti. A földbe építhető kivitel jellemzője, hogy egy ún. beépítési garnitúrát kell a kézi kerék helyére szerelni. A földbefektetett vezetékek tolózárainak működtetéséhez szükséges kiegészítő szerelékként a beépítési garnitúrák szállítását is vállaljuk. A beépítési garnitúra (beépítési készlet) élvédőből, kulcsszárból, kapcsolóhüvelyből és védőcsőből áll.
A TOLÓZÁRAK ALKALMAZÁSI TERÜLETE:
A tolózárak használata általában ott ajánlatos, ahol a közeg áramlás iránya változó és az üzemidő többségében teljesen nyitott vagy zárt állapotban szükséges. Nagy előnye a tolózárnak, hogy teljesen nyitott állapotban egyenes átáramlást biztosít és így az áramlás i veszteség ( 0,07 – 0,15 ) minimális. A gumiék zárású tolózárak alkalmazhatóságának felső határa általában 80 °C. A gumiék zárású tolózárak tipikusan a vízgazdálkodás szerelvényei, de levegőre és az EKOPLASZT bevonatnak megfelelő közegekre is alkalmazhatók. A földbe építhető, beépítési garnitúrával ellátott tolózárak alkalmazhatók az előszigetelt csővezetéki rendszerekhez és közvetlen földbeépítéshez.
Tolózár katalógusKéstolózár katalógus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||